محل تبلیغات شما
اقدامات برای جلوگیری از حوادث ریلی هزینه ای ، پیچیده خواهد بود: کارشناسان

سیستم های راه آهن آمریکایی در تلاشند تا از طریق فناوری هایی که قطارها را ایمن تر می کند ، استفاده کنند, اما کارشناسان می گویند ایجاد سیستمی که مانع از تصادفاتی مانند تصادف آتشین در نیویورک در سه شنبه شب شود که شامل یک قطار مسافرتی و یک SUV در مسیرها باشد ، بسیار دشوار و پرهزینه خواهد بود.جف استاگل ، سردبیر انتشارات تجارت Progressive Railroading ، از طریق ایمیل به NBC News گفت: "این یک حادثه رفتاری بود.". "مردم فقط به دروازه ها و علائم توجه نمی کنند."سقوط در والله ، نیویورک ، پس از متوقف کردن یک SUV در مسیرها هنگامی که یک دروازه گذرگاه راه آهن در بالای آن پایین آمد ، اتفاق افتاد. راننده بیرون آمد و ماشین را چک کرد, در وسیله نقلیه خود برگشت و هنگامی که یک قطار مترو-شمال به داخل آن سوار شد ، به جلو حرکت کرد, اداره حمل و نقل متروپولیتن گفت: شش نفر کشته و 12 نفر در تصادف روز سه شنبه در بیمارستان بستری شدند, ساختن آن به مرگبارترین تصادف در تاریخ 32 ساله سیستم مترو-شمال. روز چهارشنبه ، یک قطار ریلی مسافری در خارج از بوستون به یک وسیله نقلیه برخورد کرد اما هیچ کس به شدت مجروح نشد."این یک مسئله مهم در این کشور است, و مورد توجه قرار نمی گیرد,"گفت لری مان, یک وکیل و کارشناس برجسته راه آهن که نویسنده اصلی قانون ایمنی راه آهن فدرال در سال 1970 بود. یک شخص یا وسیله نقلیه هر سه ساعت در ایالات متحده با قطار برخورد می کند, طبق اداره راه آهن فدرال. (اما به طور کلی ، حوادثی مانند تصادف Valhalla رو به کاهش است: FRA در سال 2014 تعداد 1،436 تصادف مسافر و قطار باری را ثبت کرد که نسبت به سال 2004 58 درصد کاهش یافته است.مان گفت: "شما نمی توانید این قطارها را متوقف کنید.". "اگر شما یک قطار باری 100 اتومبیل دارید ، که غیر معمول نیست ، متوقف کردن یک مایل طول می کشد ، مگر اینکه بخواهید اتومبیل ها در حال جمع شدن و فرار باشند. قطارهای مسافری به اندازه اتومبیل ندارند ، اما سریعتر می روند و به همان اندازه متوقف می شوند. هیچ روش عملی برای انجام آن وجود ندارد."همه کارشناسان قبول ندارند که مشکل برخورد متقابل غیر قابل عبور است."جواب این است که ما PR

دیوید کلارک , مدیر مرکز حمل و نقل در دانشگاه تنسی , به شبکه ان بی سی گفت : " در برخی موارد ممکن است ارزان باشد یا اصلا ساده نباشد " , " پروژه‌های اکتشافی " که شامل دوربین‌های دید ماشین یا حسگرهایی هستند که می‌توانند مشخص کنند که چیزی وارد یک تقاطع ریلی شده‌است یا خیر . این سوال " دیدگاه " به تنهایی مشکلاتی را ایجاد می‌کند : آیا یک دوربین می‌تواند یک شی یا فرد را در کولاک برف تشخیص دهد ? رگباری شدید ? شب ? این سیستم چگونه می‌تواند مشخص کند که یک شی یک دروازه عبور یا یک حیوان متحرک به جای وسیله نقلیه در دردسر است ? کلارک گفت : حتی اگر دوربین‌ها و سنسورها بتوانند این تصمیمات را تعیین کنند , به‌کارگیری آن اطلاعات به شیوه‌ای مفید پیچیده خواهد بود . کلارک در یک سناریوی ایده‌آل , کلارک و مان هر دو گفتند : " به علاوه , شما نیاز به هشدارهای اشتباه که قطار را قطع می‌کند و مشکلات بیشتری را برای سیستم ایجاد می‌کند " , کلارک و مان هر دو گفتند , سیستم ریلی به طور اتوماتیک باعث کاهش خطر قطار خواهد شد , اگر it's در حال سفر بالاتر از سرعتی باشد

من گفتم که شورای اولیا و مربیان " یک برنامه بزرگ " است, اما این برنامه را متوقف نکرده اند و یا برخی دیگر مانند آن دچار مشکل عمده‌ای شده‌اند و متاسفانه این مساله به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است." او گفت: " با این حال, قبل از اینکه قطار به آنجا برسد, این یک ماشین بود. چه خوب است که تکنولوژی برای چیزی مانند آن چه کار کند? "


منبع

مبارزه با مواد رادیواکتیو - تغذیه زندانیان در اعتصاب غذا

11- Year به هدف , collects 1000 کتاب دختر سیاه برای

بحران بدهی یونان: پلیس از Grenades بی‌حسی در درگیری‌های پیش از رای استفاده می‌کند.

یک ,، ,قطار ,راه ,متوقف ,سیستم ,راه آهن ,وسیله نقلیه ,یک قطار ,خواهد بود ,این یک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فرکتال هنری اموزش مسایل زناشویی قیمت نقره امروز در ایران گلشن یاد محبوب فان چت روم شلوغ ایرانیان قفسه انباری اتاق خودو محمد شریفی کیان waterlife test