محل تبلیغات شما

آیا می توانید تصور کنید که رسانه های مالی گزارشی از بازار سهام را ارائه می دهند که فقط واقعیت ها را گزارش کرده است? به عنوان مثال ، "داو جونز امروز 1٪ کاهش یافته است." این چیزی است که بیشتر نیست. متأسفانه ، اینگونه نیست که رسانه های مالی کار کنند. در زیر نحوه گزارش رسانه های مالی خبرها آمده است. بازارهای سهام بار دیگر در میان Coronavirus می ترسند زمان 16 مارس فروش عمیق وال استریت به عنوان Coronavirus از شدت می ترسد رویترز 25 فوریه وال استریت به عنوان نوسانات با سوخت همه گیر ، داو را به یک شیرجه شیب دار می فرستد واشنگتن پست مارس Coronavirus و Trump باعث وحشت بازار سهام می شوند و سرمایه گذاران بی قدرت هستند مالی یاهو یازدهم مارس بورس اوراق بهادار به عنوان Dow Tumbles 900 امتیاز در حال وحشت است بارون ها 8 مارس این عناوین برای سرمایه گذاران چه ارزشی دارند? خواندن این عناوین می تواند تقریباً در مورد هر کسی فکر کند که بازار سهام ایالات متحده می تواند به صفر برسد. عناوین حیرت انگیز مانند "داو 1000 امتیاز را فرو می برد" می تواند نگران کننده باشد. حتی با تجربه ترین سرمایه گذاران از واکنش عاطفی نسبت به این نوع افزایش ترس مصون نیستند. واقعیت این است که دوره های شدید نوسانات و ضررهای قابل توجه (یعنی بازارهای خرس) ویژگی بارز بازارهای مالی است. طی 100 سال گذشته ، بورس سهام هر 4 1/2 سال یک بار 20٪ یا بیشتر از دست داده است. سال به تاریخ (از تاریخ 31 مارس) ، بورس سهام در حال حاضر 21.1 کاهش یافته است. ممکن است بسیاری از افراد از این امر مطلع شوند که یک نمونه کار از 50٪ سهام ایالات متحده و 50٪ اوراق خزانه داری ایالات متحده تنها 7٪ از دست داده است. در سال 2008 ، سهام ایالات متحده 37٪ از دست داد و نمونه کارها متنوع 11.8 از دست داد. از سال 2008 تا 31 مارس 2020 ، سهام ایالات متحده و نمونه کارها متنوع بازده متوسط یکسان 6.9 را بدست آورده اند. به عبارت دیگر ، طی 12 سال گذشته ، سبد متنوع با بازده بازار سهام مطابقت داشت ، در حالی که ریسک قابل توجهی کمتری دارد. چند بار در رسانه های مالی گزارش شده است? شکی نیست که این اوقات چالش برانگیز است. واکنش عاطفی

با این حال، توجه به تغییرات بازار کاملا طبیعی است، ایجاد تصمیمات سرمایه‌گذاری مبتنی بر احساسات می‌تواند به معنای تفاوت بین موفقیت سرمایه‌گذاری و شکست باشد.من در گذشته این مورد را بارها مورد بحث قرار داده‌ام، اما ارزش تکرار دارد: رسانه‌های مالی هیچ دوست برای سرمایه گذاران نیستند. بر خلاف آنچه که سرمایه گذاران می‌خواهند باور کنند، رسانه‌های مالی در تجارت نیستند تا اطلاعاتی را فراهم کنند که سرمایه گذاران بتوانند از آن برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد پورتفولیوی خود استفاده کنند. رسانه‌های مالی برای جذب بینندگان در کسب‌وکار هستند. جذب بینندگان بیشتر باعث ایجاد درآمد بیشتر می‌شود. و رسانه‌های مالی می‌دانند که هیچ چیز بینندگان را بیشتر از ترس به سوی خود جلب نمی‌کند.استراتژی‌های سرمایه‌گذاری موفق که تنوع، تخصیص دارایی، مدیریت ریسک و منابع شاخص را در بر می‌گیرد به ندرت در رسانه‌های مالی مورد بحث قرار می‌گیرند. اگر آن‌ها بودند، رسانه‌های مالی می‌دانستند که سرمایه گذاران دیگر دلیلی برای نظارت ندارند.هنگامی که نوبت به رسانه‌های مالی می‌رسد، ویلیام جی. برنستین از بنیانگذاران مشاوران مرزی موثر و نویسنده کتاب "چهار" "سرمایه‌گذاری" می‌گوید: " ۹۹ % آنچه شما در مورد سرمایه‌گذاری در مجلات و رومه‌ها می‌خوانید، و ۱۰۰ % آنچه که در تلویزیون می‌شنوید، بدتر از بی‌مصرف بودن است."مارتین Krikorian، رئیس مدیریت ثروت سرمایه، مشاور سرمایه‌گذاری ثبت‌شده ارائه خدمات مدیریت سرمایه‌گذاری در ۹ Billerica، Chelmsford است. او نویسنده کتاب سرمایه‌گذاری، "۱۰ کتاب برای داشتن یک پورتفولیوی موفقیت‌آمیز سرمایه‌گذاری" است.

منبع

مبارزه با مواد رادیواکتیو - تغذیه زندانیان در اعتصاب غذا

11- Year به هدف , collects 1000 کتاب دختر سیاه برای

بحران بدهی یونان: پلیس از Grenades بی‌حسی در درگیری‌های پیش از رای استفاده می‌کند.

مالی ,سهام ,، ,رسانه‌های ,سرمایه‌گذاری ,گذاران ,رسانه‌های مالی ,سرمایه گذاران ,ایالات متحده ,سهام ایالات ,به عنوان ,سهام ایالات متحده ,برای سرمایه گذاران ,سرمایه گذاران نیستند ,نمونه کارها متنوع

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فانوس رایانه تعمیر لوازم خانگی در تهران رودخانه ماه ثبت نام وام ازدواج مشاوره خرید و فروش فلزیاب ساعت مدرن فروشگاه گیوه کرد نصب TFTP سرور با میکروتیک و TFTPD طراحی گرافیکی پیکاسو طرح